czwartek, 21 sierpnia 2014

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Otóż spodziewałam się, że dodam dzisiaj jeden post a tu proszę! :) 
Tak więc zostałam nominowana!!!! *FANFARY I BALONIKI!!!!*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Niezmiernie dziękuję z nominację Something! :*
To jest moja pierwsza nominacja w życiu, z której cieszę się jak dziecko. :))
Banan z twarzy nie chce zniknąć. :))




7 faktów o mnie:

1. Mam na imię Oliwia.
2. Potrafię śpiewać. 
3. Jestem z natury blondynką, ale teraz (na wakacje) brunetką.
4. Kocham pić Fantę, Sprite'a i Pepsi.
5. Mam sunię (Misię) i chomika (Emosię).
6. Nie mam rodzeństwa.
7. Jestem fanką horrorów.


Nominuję:


Zasady Versatile Blogger Award:

1. Podziękuj nominującemu. 
2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
3. Ujawnij 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 7 (lub więcej) blogów, które na to zasługują.
5. Poinformuj o nominacji autorów blogów.

Jeszcze raz dziękuję za nominację Something! <3

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! <3 U mnie to też pierwsza nominacja w życiu ^.^ Uwielbiam cię za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co <3 ^___^ Cieszę się, że sprawiłam ci radość :)

      Usuń
  2. Dziękuje za nominacje.Przez pięci minut gapiłam sięw ekran tabletu i ryczałam.Wspaniałe opowiadanie na spokojnie usiąde i przeczytam wszystkie rozdziały dużo tego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ucieszyłaś się z nominacji :)) Jeśli mogłabym Cię prosić, skomentujesz najnowszy rozdział? To dla mnie ważne. ;)) + Jestem szczęśliwa, że mam nową czytelniczkę. :)) Mam nadzieję, że dotrwasz do końca. :))

      Usuń