środa, 24 grudnia 2014

Liebster Blogger Award!


Hej!


Myślałam, żeby dzisiaj wyskoczyć tylko z jednym postem, a tu proszę bardzo haha :)
Mianowicie zostałam nominowana do Liebster Award :) 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za nominację ThingsInsideOfMe, która prowadzi, aż trzy blogi :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach
 za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Zasady:
1. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała.
2. Trzeba zadać 11 swoich pytań pod nagrodą LA.
3. Następnie trzeba nominować 11 blogów, których właścicieli informujesz.
4. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytania, które dostałam:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na publikowania swojego opowiadania w Internecie? 
2. Czy jest jakaś jedna specjalna osoba, której możesz zadedykować swoją pracę?
3. Czy uważasz kończący się rok za udany? :)
4. Gdybyś miała słuchać w kółko tylko jednej piosenki, jaką byś wybrała?
5. Jakie miejsce najbardziej chciałabyś odwiedzić?
6. Ulubiona książka?
7. Masz jakieś nawyki, których chciałabyś się pozbyć?
8. Twoja największa zaleta?
9. Masz rodzeństwo?
10. Wolisz filmy polskie czy zagraniczne? 
11. Czy jesteś szczęśliwa? :)

Moje odpowiedzi:

1. Myślę, iż to dlatego, że chciałam się podzielić inwencją twórczą.
Samego kopa dał mi również fakt, że skoro inni to robią, to czemu nie ja, skoro mam pomysł? :)
2. Tak. Myślę, że to raczej moja przyjaciółki Edyta i Agnieszka, które serdecznie pozdrawiam <3
3. Myślę, że raczej tak. :)
4. Myślę, że to The Cab - Angel With A Shotgun.
5. Jak najbardziej Wielką Brytanię (w tym Londyn) i Irlandię :) 
6. Jest ich wiele, także trudno jest wybierać :)
7. Myślę, że chciałabym się pozbyć nawyku, że kiedy coś mi się nie podoba, albo ktoś zwraca się do mnie nieuprzejmie, to pyskuję i potrafię sprawić przykrość, ale to jedynie moje zdanie ;)
8. Myślę, że to raczej moja szczerość. Potrafię być szczera, co ludzie sobie cenią. :)
9. Niestety nie i ubolewam nad tym faktem ;(
10. Moje zdanie jest takie, że i filmy polskie i filmy zagraniczne są świetne. Wiele polskich filmów ma w sobie coś na rozśmieszenie widza. Oczywiście nie pomijając filmów zagranicznych, które także są świetne w całej okazałości. :)
11. Dzięki tej nagrodzie, jak najbardziej jestem szczęśliwa :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Blogi, które nominuję:



Pytania ode mnie:

1. Co było motywacją do pisania opowiadania?
2. Jakie jest twoje największe marzenie z dzieciństwa? 
3. Jeśli byłabyś na księżycu, co byś powiedziała jako pierwsze? :D
4. Jakie masz talenty? 
5. Twoja jedna sytuacja z życia, w której chciałabyś się znaleźć jeszcze raz?
6. Jaka to piosenka, od której jesteś uzależniona lub słuchasz jej najczęściej?
7. Moment w życiu, który wolałabyś zapomnieć?
8. Masz jakieś zwierzaki?
9. Ulubiony film zagraniczny i ulubiony polski?
10. Częściej siedzisz na komputerze, czy telefonie?
11. Cieszysz się ze Świąt? 


A TERAZ ODE MNIE!
WESOŁYCH ŚWIĄT MOJE MAŁE SZKRABY <333

1 komentarz: